Rus tüketicilerin neredeyse yarısının artık çevrimiçi alışveriş yaptığını biliyor muydunuz? Bu, fiziksel ziyaretlerden vitrinlere ve çevrimiçi alışverişe kadar tüketici satın alma alışkanlıklarının ne kadar değiştiğini gösteriyor. Dolayısıyla çevrimiçi alışveriş için uygulamaların ortaya çıkması.
Uygulama içi alışveriş deneyimi, uygulamanın tasarımına bağlıdır. Kısacası, uygulama tasarımcıları, çevrimiçi alışveriş uygulamanızı görseller aracılığıyla tüketicilerle nasıl konuşturacağınızı bilir.
İhtiyacınız olan her şey burada: kitaplar, giysiler, kozmetik ürünler, ev aletleri ve uluslararası satıcılardan çok daha fazlası.
Alıcılar, çok kullanıcı merkezli oldukları için uygulamaları sever. Harika bir müşteri desteğine, mükemmel bir iade ve geri ödeme politikasına, belirli eşiklerde ücretsiz gönderime ve hızlı hizmete sahipler.
Bütçenize uygun fiyat aralığını seçerek alışveriş deneyiminizi özelleştirebilirsiniz. Uygulamalar, öğeleri bulmak için fotoğraf çekmenize ve öğeleri de listeleyen bir barkod tarayıcıya bile izin verir.